انيميشن چوري و گاندو توليد مي‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انيميشن چوري و گاندو توليد مي‌شود
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 17
نویسنده : مولوی
مجموعه انيميشن چوري و گاندو در 26 قسمت 7 دقيقه اي به تهيه کنندگي حسين مظلوم در صدا و سيماي مرکز سيستان و بلوچستان در حال توليد است.

به گزارش جام جم آنلاين، حسين مظلوم در گفتگو با معاونت امور مجلس و استانهاي صدا و سيما گفت: انيميشن چوري و گاندو 6 ماه پيش توليد داشته و يک سال از توليد آن مي گذرد.

وي با بيان اينکه 13 قسمت از اين مجموعه توليد شده اظهار اميدواري کرد تا پايان سال اين مجموعه آماده پخش مي شود.

مظلوم به بخش هايي از  داستان انيميشن اشاره کرد و ابراز داشت:  سه حيوان به نام هاي چوري (چور: نام محلي نوعي پرنده به نام چنگر که بومي سيستان مي باشد) و گاندو (تمساح پوزه کوتاه ايراني) و جوجه تيغي در برکه اي سرسبز زندگي مي کنند. در هر قسمت با مشکل يا سؤالي در مورد محيط پيرامون خود قرار مي گيرند که با رفتن به سراغ کتابي که پيدا کرده اند ، جواب سؤال خود را مي يابند و يا درصدد رفع مشکل برمي آيند.

وي با بيان اينکه اين انيميشن براي رده سني خردسال توليد مي شود تصريح کرد: سعي شده براي جذابيت بيشتر از تکنيک سه بعدي فول استفاده شود.

مظلوم تصريح کرد: براي حفظ و ارتقاء کيفي اين مجموعه از کريم سربخش به عنوان يکي از اساتيد برجسته انيميشن به عنوان ناظر کيفي بهره برديم که تا کنون به درستي گروه توليد را راهنمايي و هدايت کرده است.

برخي از عوامل توليد انيميشن چوري و گاندو کارگردان : سپهر نرگس، داستان نويس: ايمان شفيعا، انيماتورها: حامد حاجي حسين زاده، عليرضا اربابي، نجمه سيد اهري، هاشم شهرکي، امين رخشاني، سمانه رخشاني، سمانه جوشن، سمانه باغباني .



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: